Samenwerking

Ik was niet van plan enige aandacht te besteden aan die meneer, maar trop c'est teveel.

Peumans pleit voor Vlaamse vertegenwoordiging in Walloniƫ .

Die heer vindt dat Vlaanderen en WalloniĆ«  op politiek en economisch nauwer moeten samenwerken.

Nou moe, nu breekt mijn klomp. Eerst gaan die visionaire Flamingen hun uiterste best doen om hun vaderland (sorry, mijn vaderland, blijkbaar niet het hunne) tot op de grond af te breken en dan gaan ze hier en daar een nog bruikbare steen zoeken om weer te beginnen metsen ??

Faire et refaire, c'est toujours travailler. Persoonlijk denk ik dat  de voortdurende splitsing  van ons land ons al veelvouden gekost heeft van de zo gehate transfers naar Brussel en WalloniĆ«.

Maar ja, ik ben maar een contraire nitwit nietwaar ?

No comments: