Geen doorbraak

Onze - hopelijk niet -  toekomstige leider in een interview in de krant van vandaag. De vraag gaat over een mogelijk herstel van de as N-VA en PS :

'Als het gebeurt, zal het zeker niet via de kranten zijn.'

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=MM35M0NF.

Met andere woorden : aan de kranten heb ik niets zinnigs te melden. Maar ze zijn wel zeer nuttig om hem regelmatig toe te laten  zijn pervers en afgezaagd Calimero nummertje op te voeren , genre : 'Wat me stoort, is hoe de Franstaligen aangeven hoezeer ze ons... beu zijn en hoezeer ze de Vlaamse kiezer beu zijn."

Wel, niet zo beste leider, je kan je gewoon niet voorstellen hoezeer ik jou, je trawanten, en het ganse politieke circus aarts- en kotsgrondig beu ben. En hoe ik persoonlijk nog altijd een beetje zit te hopen op een partij die ik nochtans altijd misprijsd heb : de zo goed als principeloze tsjeeven van vroeger. Die zijn blijkbaar finaal vergeten wanneer en hoe ze hun "kazak" moeten keren.

 Beste journalisten, de leider geeft toe dat hij u niets zinnigs te vertellen heeft.Waarom blijf je hem dan ondervragen ? Ik droom van een krant, al was het maar voor een dag, zonder foto of commentaar van uw aller leider. Maar dat zal wel nooit meer gebeuren.

No comments: