Een (hopelijk valse) indruk

Ik heb de indruk dat onze politiek correcte media dit jaar twee doelstellingen hebben :

-- de rooms katholieke kerk in Flaanderen finaal onderuit halen (waarbij ze op de steun van een groot deel van de vermelde instelling kunnen rekenen) ;
-- de implosie van Belgiƫ zo veel en zo snel mogelijk te bevorderen.

De eerste doelstelling halen ze niet ; indien dat ooit gebeurt zal het van binnenin en niet van buiten komen.
En voor hun tweede doelstelling hoop ik uit de grond van mijn hart dat hun perfiede schemas en verborgen agendas hen zelf  in volle gezicht (en porte-monnaie) mogen treffen.

Amen.

3 comments:

Pablo Carpintero said...

Het is drie januari. Ik ben mijn wens van verdraagzaamheid blijkbaar al vergeten. Ahum.

Pablo Carpintero said...

Het lijkt er soms op dat ze de schandalen opsparen voor het geval dat er eens een dag zonder "nieuws" zou zijn - want het vuur moet blijven branden !

Pablo Carpintero said...

Amper een Belg die de kerk nog vertrouwt is een titel waard.

Lees = http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=AF34FHQI.

Dat de politici er nog bekaaider afkomen ? Om dat te weten moet je het hele artikel tot de laatste zin toe lezen.

Ik word hier toch zo moe van ...