Klantvriendelijkheid

Ik heb vandaag zeker een klein uur geprobeerd om Proximus te bereiken omdat op mijn faktuur een voor mij onbegrijpelijk bedrag van 0.8264 € (BTW niet inbegrepen) vermeld stond. Peanuts ? Yep, maar vele kleintjes maken een groot, en ik betaal niet graag onnodige of ongevraagde diensten.

Ik belde 6000 zoals vermeld op de factuur en belandde in de carrousel van indien dit druk een enz. Daarenboven was de vrouwenstem zo stil dat ik haar als hardhorige gewoon niet verstond. Ik probeerde het nummer 078 05 60 00 - idem dito.

In arren moede ging ik op de website omdat ik gezien had dat ik daar een SMS kon versturen indien ik me inschreef op de e-services. Het registreren ging niet echt vanzelf maar lukte uiteindelijk toch. Maar toen bleek dat ik de voormelde nummers niet kon gebruiken en dus nog even ver van een kontakt met de klantendienst stond als voordien.

Voor de rest lijkt het erop dat je op de website alle mogelijke details kan krijgen over je faktuur, maar een vraag om inlichtingen is - voor zover ik het kan overzien - niet voorzien.

Ik heb dan maar opgegeven. Bij gelegenheid ga ik eens naar een Proximus winkel ("Business Center") in de hoop dat ze daar op mijn vraag kunnen antwoorden.

Klantvriendelijkheid ? Ik zou bijna zeggen een Chinese muur om die onvermijdelijke maar spijtig genoeg onmisbare klanten buiten te houden ...

Maar het zal wel weer aan mij liggen zeker ??

4 comments:

davy said...

heb ook dat probleem al meermaals gehad!!ik versta ze wel, maar duurd minuten voor je iets aan de lijn krijgt.en dan wordt je nog eens verschillende keren door geschakeld...
ik schrijf of fax voortaan mijn vraag en dan schrijven of bellen ze zelf.
vind het vervelend dat er geen mail adres bestaat in deze moderne tijd...

Pablo Carpintero said...

En naar welk adres schrijf je of op welk nummer fax je dan ?

davy said...

het adres staat op uw faktuur en fax nr zal ik u eens mailen.

(bijna) 'altijd' resultaat...

davy said...

ps: dacht dat jij geen reclame wou op uwe blog...