Slim

Gaat het overvloedig en totaal nutteloze gemekker en geblaat in de media over "De allerslimste mens ter wereld" dan nooit meer ophouden ?  Ik heb recentelijk nog een of twee maal geprobeerd naar dat spelletje kijken, want een programma dat zo de hemel ingeprezen wordt moet toch iets goeds hebben ?

Ik kan hierbij alleen bevestigen dat de arrogante selfkickers die eraan deelnemen ertoe geleid hebben dat mijn tenen op een paar minuten kromgegroeid zijn van ergernis. Inderdaad met afstand het allerdomste programma ter wereld.

Beurk.

4 comments:

Pablo said...

Geef mij dan maar "Het rad van fortuin" of "Hoger, lager" !

Anonymous said...

Een hoogmis van het BV-dom.

Pablo Carpintero said...

En het niveau van de moppen die ik dagelijks in de krant geserveerd krijg. Arm Flaanderen !

Pablo said...

Oef, naar het schijnt is het afgelopen. En hoelang gaan ze nu nog nakaarten in de media ?