Benoemingen

"Mark Descheemaecker wordt de nieuwe voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn.

Gewezen spoorbaas Mark Descheemaecker (N-VA) wordt de nieuwe voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn. Dat heeft de Vlaamse regering vrijdag beslist. Vorige week werd Descheemaecker ook al aangesteld als tijdelijke voorzitter van het managementcomité bij de Hoge Raad voor Diamant.

Descheemaecker was jarenlang gedelegeerd bestuurder van de NMBS. Bij de Europese verkiezingen dit jaar was hij lijstduwer van de N-VA.

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20141219_01438389.

Alhoewel ik een geboren dwarsligger ben moest ik meer dan twee maal slikken toen ik dit nieuws te lezen kreeg ... Wat heeft die man bewezen bij de spoorwegen ? De volgende vraag is zo evident dat ik ze niet eens moet neerpennen.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Mijn kandidatuur is wéér niet ernstig genomen !