Blair

In De Standaard zie ik een titel : "De wereld volgens Anthony Blair". Omdat ik dat mannetje al even hoog (min)-acht als G. W. Bush wou ik het toch even doornemen.  Het is van een platitude om zelfs de "journalisten" - mijn excuses aan de echte journalisten, zo die nog zouden bestaan -  van een boulevardblad te doen blozen. En dan zie ik boven het artikel de zelfgenoegzame tronie van een zekere Dalrymple, biechtvader van de leider van de hopelijk nooit R.V.

Waar hebben we het verdiend om nu regelmatig gebombardeerd te worden met de oppervlakkige, goedkope, reactionaire  en soms fascistoïde inzichten van die twaalfderangs "wetenschapper" en "essayist" ?

Ik was eerst niet van plan om de referentie te melden, maar hier is ze dan toch : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=9E3B7AIR.

Lesen auf eigene Gefahr.

No comments: