PC - verwittiging

Ik heb jullie enkele maanden geleden het voortijdig overlijden van mijn laptop meegedeeld, enfin dat denk ik toch. Het is nu al een paar weken duidelijk dat ook mijn desktop zijn doodstrijd begonnen is en van dag tot dag trager, en soms totaal niet, reageert. Dat beestje doet meestal wat het wil, niet wat ik aantik. Zonder enige kennis van zaken wijt ik dat mede aan de anti-virusprogrammas die hoe langer hoe ingewikkelder worden  en véél meer problemen veroorzaken dan ze oplossen. En ook aan het planned obsolescence programma van de hard- en software-producenten die de vrije markt moeten ondersteunen.

Combineer dat met de betrekkelijk snelle evolutie van mijn ogen, en wees dus niet verbaasd indien er in de nabije toekomst ineens geen beweging meer te zien is op mijn blog.

Maar troost jullie, veel zullen jullie niet missen, behalve het gegrom van een oude, contraire grompot.

4 comments:

Anonymous said...

zou dat trager gaan niet aan het netwerk liggen??
bij ons gaat het tegenwoordig ook veel trager!!
naar schijnt dat laatste nieuw van tlnt (bedrijf van mechelen) is veel sneller maar ook véél duurder...
in sommige bedrijven klagen ze ook dat alles trager werkt...
dus zal niet direkt aan uw pc liggen denk ik.

Pablo Carpintero said...

Dank u professor dr dr. Uw diepgaande inzichten en informatie over "sommige bedrijven" zijn hun gewicht in goud waard. Intussen is mijn pc weeral een klein uur "gek" aan het draaien zonder ook maar een van mijn ingetikte bevelen op te volgen.

Anonymous said...

wie draaid er gek??

Pablo Carpintero said...

Meneer anoniem, Uw verdere reacties zullen op deze post niet meer gepubliceert (dit is een moedwillige tikfout) worden.

Zoek eens een andere blog ?