Meneer Sel

Meneer Sel heeft nog maar eens een boek gepleegd.

Zie : http://www.vandaag.be/binnenland/70158_franstalige-schrijver-onthult-geheimen-van-bart-de-wever.html.

Regelmatige lezers van deze blog zullen weten dat ik deze heer soms  goedkeurend citeer en dat ik zijn afkeer van  het Flaams nationalisme deel.

Nu gaat hij de geheimen van de Flaamse leider onthullen. Ik ben ervan overtuigd dat hij zoals gewoonlijk zeer breedvoerig zijn standpunten zal uitwerken en meer dan eens een totaal vertekende, caricaturale, of zelfs licht kwaadwillige duiding van de feiten zal geven.

Maar dan nog kunnen we een forse dosis tegengif tegen de standpunten van de leider, zijn gevolg en sommige slaafse media best verdragen.

Het probleem is dat slechts bitter weinigen dit boek zullen lezen. Ik zeker niet : 439 blz Sel is ook voor mij veel meer dan ik kan hebben.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Een voorbeeldje van het niveau van de reacties op voormelde bron. Houd er daarbij rekening mee dat nog geen kat het boek gelezen heeft.

"dat ze ma verder doen gelijk ze bezig zijn. belangen van n-va me reet. het enige wat voor velen van belang is, is dat n-va (en vooral BDW) zo rap mogelijk aan de kant wordt geschoven..op welke manier dan ook..die pipo's (en vooral de walen) zijn gewoon e vies, vuil smerig spel aan't spelen. voor zij die n-va en BDW afschilderen als ne rechtse kloot, de Leider of wat dan ook...al de rest is geen haar beter, zelfs nog erger. dat bewijzen ze hier nog maar eens mee..."

Arm, arm Flaanderen !