Komen eten

Ik geef het ongaarne toe maar ik heb gisteren nog eens naar Komen Eten gekeken omdat ik gehoord had dat er een nieuwe reeks begon in plaats van de eeuwige herhalingen. Ik moet toegeven dat ik het niet tot het eind van het programma uitgehouden heb. Ik heb vroeger graag gekeken om van de "stuuten" en de stommiteiten van de deelnemers te "genieten", maar trop c'est teveel.

Een deelneemster die zichzelf in zulke mate overschat dat ze waarschijnlijk niet met zichzelf door een deurgat kan en die zich zo dom voordoet dat het bijna ongeloofwaardig lijkt was net iets meer dan ik kon verdragen. Dit licht afgeleefde supermodel dat er naar eigen zeggen ook nog warmpjes inzat kon niet eens behoorlijk algemeen beschaafd nederlands spreken en had nog nooit van "fooje gras" (welk gras ?) gehoord.

Kan een mens echt zo dom zijn of zich zo dom voordoen ? Ik  heb in dat programma al veel enormiteiten en absurditeiten gehoord en gezien, maar deze dame krijgt de eerste prijs met de allerhoogste onderscheiding.  Brrrr.

P. S. : van al die "kook"-programma's spaar ons heer !

No comments: