Nog sneeuw

Nu is het onze beurt om een serieus pak sneeuw te krijgen. Een buurvrouw is al naarstig aan het ruimen terwijl het nog hard sneeuwt. Ik zet mijn wapens - sneeuwschop en harde borstel - klaar en besluit nog even te wachten.

Minuten later wordt er gebeld ; een overbuurvrouw heeft al een doorgang op mijn voetpad sneeuwvrij gemaakt en er zout gestrooid. Dat moet bliksemsnel gebeurd zijn. Het is ook niet de eerste keer dat ze dat doet, waarvoor mijn hartelijke dank want ik houd niet zo van sneeuwruimen.

Sneeuw, verse sneeuw - het kan betoverend mooi zijn, maar het is ook een verschrikkelijke rotzooi.

Volgens de wesbite van De Morgen staat er al 1000 km file ... dit zou een nieuw filerecord zijn.

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/5396/Extreem-Weer/article/detail/1389540/2012/02/03/WINTER-LIVE---Filerecord-er-staat-ruim-1-000-kilometer-file.dhtml.

1 comment:

Anonymous said...

Intussen 1275 km file.