Koran

"De Amerikaanse president Barack Obama heeft de Afghaanse president Hamid Karzai zijn excuses aangeboden voor de vermeende verbranding van korans. Dat heeft het kantoor van Karzai gemeld. Karzai beweerde na het gesprek dat een Amerikaanse officier verantwoordelijk is. De NAVO en het Amerikaanse leger hadden eerder hun excuses al aangeboden voor het incident, dat een golf van protesten heeft veroorzaakt."

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/1398908/2012/02/23/Obama-biedt-zijn-excuses-aan-voor-koranverbranding.dhtml.

Bij dat soort nieuws moet ik toch even slikken, en moet ik oppassen me niet te verslikken ...

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Op de website van Huffington Post lees ik : "Newt Gingrich Criticizes U.S. Apology To Afghan Authorities For Burned Qurans On Military Base".

Ik voel me bijna schuldig omdat ik mij in zulk afkeer wekkend en vals gezelschap bevind.