Oscar

Oef, driemaal oef, de film waarmee de media ons weken lang bijna geterroriseerd (we moesten en zouden het een meesterwerk vinden) en zeker de oren afgezaagd hebben heeft geen Oscar gekregen. De makers moeten dus voorlopig niet naast hun schoenen gaan lopen. Ik beef nog wanneer ik me tracht voor te stellen welke tsunami van horse manure over het land zou gestroomd zijn indien ze die prijs wel hadden behaald.

We hebben met onze noorderburen alvast een "kwaliteit" gemeenschappelijk : grove zelfoverschatting. Ik schrijf nu niet over de film die ik niet gezien heb en ook niet wil zien, maar over de bijna zinloze blad- en tijdvullerij in onze media. Maar ja, dat is ook geen nieuws, niet waar ?

1 comment:

Azijn, Peter said...

Hoeveel heeft die film en zijn promotie aan de belastingbetalers gekost ?