PC

Ik heb bijna voortdurend problemen met mijn oude desktop, die blijkbaar nog meer onder zijn leeftijd lijdt dan zijn baasje onder de zijne. Wanneer het ene probleem opgelost is doemt het andere al op aan de horizon. Omdat ikzelf een dikke nul ben met computers, moet ik voor de oplossing meestal rekenen op mijn private ER uit Antwerpen - waarvoor mijn voordurende en eeuwige dank.

Vanmorgen nog kreeg ik bijna een hartstilstand want ik dacht dat mijn harde schijf gecrasht was. (Nog) niet dus. Maar mijn PC kan blijkbaar zijn leefwereld niet meer aan (ook een beetje zoals zijn baasje, ahum).

Laat mijn lezers dus niet verwonderd zijn indien vandaag of morgen een tijd lang doodse stilte komt te heersen op deze blog. Tot die stilte zal ook bijgedragen worden door enkele geplande reizen.

2 comments:

Johan said...

Ach, het schijnt dat hoe langer een koppel samenleeft, hoe meer ze op mekaar beginnen te lijken...

Pablo Carpintero said...

Echt slim gezien, maar echt vriendelijk is anders, haha !