Ambras

Luyten (het vriendje) zal zwijgen mits er een debat komt tussen de leider en Geybels (een arts en gewezen senatrice of zo iets).

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/Wetstraat/article/detail/1383926/2012/01/23/Luyten-zal-zwijgen-mits-debat-tussen-De-Wever-en-Geybels.dhtml.

Met mijn slecht en contrair karakter wens ik de (partij van de) leider zo veel mogelijk ambras. Maar dat gezegd zijnde, wie denken de omhoog- en dan weer omlaag gevallen individuen die nu proberen hun pond wraak te halen dat zij zijn ?

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Ik had eerst iets veel onvriendelijker geschreven dan "individuen".

En ik hoop tegen beter weten in dat die partij zo snel mogelijk uiteenspat want ik ben er heilig van overtuigd dat ze zowel België als Vlaanderen naar de afgrond zal leiden.

Dat is mijn mening, en ik heb er recht op !