Totaal onbelangrijk

"Mathilde d'Udekem d'Acoz wordt door Duitse vrouwen gezien als de minst interessante prinses van Europa. In een populariteitspoll van het damesblad 'Frau Im Spiegel' staat de Belgische prinses op de laatste plaats, die ze deelt met Charlene van Monaco."

Lees : http://www.vandaag.be/lifestyle/88423_mathilde-is-minst-geliefde-prinses.html.
 
Onze prinses is nooit ofte nimmer een van mijn "favorieten" geweest. Dat hoeft ook niet omdat ik met die vooraanstaande dame geen enkel contact heb. Ik heb wel een paar zéér verre voorouders gemeen met haar, tenminste indien ik sommige stambomen mag geloven, en ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.
 
Maar het bericht dat een aanttal Duitse "Walkyres" haar niet interessant vinden volstaat voor mij om Mathilde ineens een stuk sympathieker te vinden.

1 comment:

Anonymous said...

Ze kunnen het niet laten zich te bemoeien met zaken die hen niet aangaan.