Cruises

Er zijn tal van goede redenen om nooit op cruise te gaan.

Knack noemt er zeven http://www.knack.be/nieuws/buitenland/7-redenen-om-nooit-op-cruise-te-gaan/article-4000033873690.htm.

Het schip kan vergaan
Het is duur
Je kan verdwijnen
Het is slecht voor de natuur
U wordt gerold
U dreigt een verdronken statistiek te worden
De  medereizigers.

Lees het artikel voor meer details.

Dat lijken mij zeven goede redenen. Ik voeg er nog minstens twee aan toe : ik haat de zee en ik heb pleinvrees. En ik vlieg liever : ook daar zijn minstens vijf van de zeven redenen van Knack van toepassing, maar wanneer er daar iets misgaat is het meestal de korte pijn.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Tussen haakjes, dit onnozel artikeltje heeft mij de eerste volledige blokkering van mijn super pc opgeleverd.
Ik heb uit pure wanhoop de electriciteitstoevoer moeten onderbreken. Hopelijk zonder kwade gevolgen.