Reddingsboot

"Kapitein Francesco Schettino van de Costa Concordia, het gekapseisde schip waarop minstens elf doden vielen, is naar eigen zeggen door een "technisch probleem" tijdens de evacuatie uit de boot gevallen.

Schettino zei woensdag aan de rechter dat hij het schip niet wilde verlaten: "Ik was de passagiers aan het helpen om een reddingssloep te water te laten. Toen het mechanisme om de sloep te laten zakken, blokkeerde, om meteen daarna opnieuw in werking te treden, ben ik gestruikeld en lag ik plots samen met de passagiers in de reddingssloep", zo klonk het."

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120118_077.
 
Die man zal het zich waarschijnlijk ooit nog beklagen dat hij niet naast de reddingsboot is gevallen ...
 
Cruises, het grote modeverschijnsel. Iedereen moet er een gedaan hebben. Mij krijgen ze met geen stokken op zo'n theater. De zee en ik, dat komt nooit goed.

2 comments:

Anonymous said...

alleen de zee?? :))
grapje...

Pablo Carpintero said...

Juist ja ... maar met de zee is het altijd zo geweest !