Een laatste geschenk

Ik heb op 21 mei mijn abonnement op de tv distributie van Telenet opgezegd. Die opzeg werd door Telenet schriftelijk bevestigd op 23 mei.

Gisteren kreeg  ik een factuur van 182.43 euro voor de periode van 19 juni 2012 tot 18 juni 2013.

Ik stuurde een mail, en omdat dat nogal wat voeten in de grond had en ik het zaakje niet echt betrouwde (ik heb intussen wel een bevestiging gekregen dat de mail inderdaad aangekomen is) belde ik ook naar de klantendienst waar ik uiteindelijk toch een "levend" mens aan de lijn kreeg. Die zegde me gewoon dat ik de factuur niet moet betalen maar gaf geen enkele redelijke uitleg waarom zo'n grove fout mogelijk is.

Hebben ze daar een maand nodig om hun klantengegevens aan te passen ? Het spijt mij te moeten zeggen dat ik me goed kwaad gemaakt heb hoewel de bediende van het bedrijf weliswaar niet op mijn vragen antwoordde maar wel zeer beleefd bleef. Uiteindelijk kan zij er ook niets aan doen dat de administratie van Telenet echt een zootje is ; en ik denk dat ze daar wel meer kwade klanten aan de lijn krijgen !

Of was het een poging om mij alsnog in de val te lokken ?

Brrr  ...

Vandaag kreeg ik een e-mail van de klantendienst, die weer volledig naast de kwestie is. Over de factuur wordt met geen woord meer gerept. Mij wordt wel mede gedeeld dat het verwerken van een opzegging 1 maand duurt en dus afgewerkt werd op 21 juni.

Voor de periode van 19 juni 2012 tot 21 juni word ik verzocht 1.00 euro te betalen.

Kan het nog kleinzieliger ??

2 comments:

Anonymous said...

Willekeur tot en met !!

Pablo Carpintero said...

Het is bijzonder moeilijk om mij razend kwaad te krijgen. Telenet is er "with flying colors" in geslaagd !