Verkiezingen

Wanneer de verkiezingen naderen kan alles.

--- "Vier" plant een bijzondere show rond de gemeenteraadsverkiezingen. De Vlaamse partijvoorzitters zouden daarvoor moeten toezeggen 24 uur paraat te zijn voor de zender.
Lees : Woestijnvis wil de partijvoorzitter 24 uur voor zich alleen.
De leider twijfelt of hij wel wil meedoen. Ik vind dat nochtans een uitstekend idee : terwijl ze daar "bezig zijn" (ik wou iets veel grovers schrijven maar heb me ingehouden) kunnen ze elders geen onzin uitkramen.

--- "Premier Elio Di Rupo (PS) wordt een van de vragenstellers in het nieuwe seizoen van De slimste mens ter wereld, de Woestijnvisquiz die vanaf september wordt uitgezonden op Vier. De opnames voor die vragen vonden gisteren plaats op zijn kabinet in de Wetstraat 16. Di Rupo toonde zich van zijn perfectionistische kant en stelde zelf voor om de teksten meerdere keren in te lezen. 'Hallo, ik ben Elio, Elio Di Rupo, en ik ben blij u te verwelkomen op Vier', zo begon de premier zijn praatje."

Lees : Di Rupo wordt vragensteller in 'De slimste mens' .

While Rome burns, Nero fiddles ...

2 comments:

Anonymous said...

Di Rupo heeft daar nochtans weinig mee te winnen.

Pablo Carpintero said...

"Het is evenwel niet de bedoeling dat de partijvoorzitters bijvoorbeeld slapend gefilmd worden."

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120622_072.

Dat zou er nog aan mankeren !