Co-gardening

Blijkbaar heeft Freya Van den Bossche, Vlaams minister van wonen, op Twitter gepleit voor iets als co-gardening :

"Waarom hebben mensen in rijhuizen eigenlijk tuinmuren? Zou het niet fijn zijn die hier en daar te slopen om er een grote tuin van te maken?"

Voor mij niet gelaten, mevrouw de minister. Op voorwaarde dat je mijn tuintje koopt aan de prijs van bouwgrond en de sloping van de muren betaalt.

Waarop ik dan ook mijn huis zal verkopen en verhuizen naar een streek of een land waar de ministers vrij zijn van dat soort ingevingen en hun neus niet zo veel in andermans zaken steken.

3 comments:

Anonymous said...

niet slecht, niet slecht...
kan ik bij mijn ene buren kippen zetten en bij de andere mijn patatten...

wa belachelijk is dat voorstel?
zouden ze niet beter een minister aan stellen die de nutteloze ministers ontslaan???(op t'laatst zijn eigen)

Anonymous said...

hoi,
dacht juist aan iets...
bij u zou dat niet slecht zij hé,
gij hebt een zwembad er bij ! uw waarde vh huis zal stijgen!!
(maar gij nu ook zeker bij het lezen van dit...)

Pablo Carpintero said...

Geachte anonymous,

wanneer eenieder in zijn eigen tuin(tje) kijkt blijft de ganse buurt netjes.