Sterrenchefs

‘Sterrenchefs experimenteren met uw gezondheid' .

Ik weet niet of die man gelijk heeft of niet, maar ik vertrouw zeker geen experimenterende sterrenchefs bij wie je bovendien nog fortuinen moet betalen om de eer te mogen genieten aan hun rijke tafelen te zitten.

Het gaat er tenslotte meer om het geld dan om het eten : klanten willen  bewijzen dat ze die astronomische prijzen kunnen betalen. Het genieten van hemelse spijs en drank is een bijkomstigheid.

Toch zou ik niets gemeld hebben over dit artikel indien er geen prachtige zin in had opgemerkt (mijn cursiefjes) :

"Zevenenzestig klanten van 's werelds beste restaurant Noma die na afloop van een gastronomische maaltijd urenlang met hun gezicht en hun achterste boven de toiletpot hingen: het is niet echt wat je verstaat onder nagenieten van een culinair orgasme."

Die positie zou ik wel eens willen zien !

1 comment:

Azijn said...

Ze experimenteren niet met je porte monnaie - die plunderen ze, maar jij laat hen doen. Niemand is verplicht hun tempels te bezoeken !