Belachelijk

'Populistisch. Dat zei voormalig premier Dehaene (CD&V) vanmiddag in een interview met Le Soir en La Première over de recente aftopping van de lonen voor managers bij overheidsbedrijven'.

‘Ik vind het niet goed om een limiet op te leggen voor de publieke sector, wanneer die in concurrentie treedt met de privésector. Als men terug wil keren naar een soort ambtenarenapparaat voor overheidsbedrijven, dan moet men dat doen. Maar ik vind dat geen goed idee. Als limiet het salaris van de premier kiezen, is ridicuul.’

‘290.000 euro voor een topmanager is belachelijk’.

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20131005_00776279.

Ik schreef het al eerder : iedereen heeft recht op zijn mening. Mijn eigen mening is dat niemand 290.000 euro waard is. Ook dat is geen verstandige uitspraak.

Maar ja,  wiens brood men eet ... En over verkochte zielen zal ik maar niet beginnen zeker ?

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Zijne hoogheid heeft duidelijk kamp gekozen.

Anonymous said...

De schaamte voorbij !