Handschoenen

Een BV heeft in Antwerpen een boete van 50 € gekregen omdat hij zonder handschoenen op een Vespa reed.

" ... rijdt al jaren met een Vespa GTS 125, een scooter met een cilinderinhoud van meer dan 50cc. 'Dus moet hij vanaf 1 september handschoenen dragen, alsook een jas met lange mouwen, een lange broek of een overall, en laarzen of bottines', zegt Fons Bastiaenssens van de Antwerpse politie."

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=GAA3IRG96.

Met de boete op zich heb ik geen probleem, maar dat onze leiders nog de kracht en het inzicht vonden om deze levensbelangrijke maatregel  in te voeren in september, terwijl zij met  hart en ziel werkten aan de redding van het land, dat doet mij in tranen uitbarsten.

En voor de stompzinnigen onder jullie ; ja ik ben sarcastisch, en woedend !

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Ik weet niet eens welke van onze 36.366 overheden bevoegd is voor het verkeersreglement, maar dat heeft ook geen belang. Ze hebben bij mij geen enkel gezag meer.