Adieu

Mijn aansluiting op de witte modem (zo werd hij aangekondigd) en op de digitale tv bij Belgacom is alles behalve vlekkeloos verlopen ; de operatie heeft drie interventies en twee maal een open voetpad gekost. En ik blijf erbij dat de klantendienst, van buitenaf beschouwd, alles behalve correct georganiseerd lijkt.

Maar de technici, die blijkbaar soms zonder de nodige informatie de straat opgestuurd worden, zijn beleefd en zijn competent.

Het is daarom met het grootste genoegen dat ik nu kan melden dat ik Telenet eindelijk heb kunnen opzeggen (eigenlijk bedoel ik buiten kieperen). Ik verwacht zeker geen wonderen van Belgacom maar Telenet heeft bij mij zijn laatste gram krediet verspeeld.

Amen en uit ! Anderen en beteren ...  zelfs indien die niet  noodzakelijkerwijze beter zijn !

No comments: