Belga come

Indien ik alles goed begrepen heb komt Belgacom morgen een nieuwe modem plaatsen en mij aansluiten op zijn digitaal TV-aanbod. Eerlijk gezegd hoop ik dat de mensen die ik over de vloer krijg, want er zijn er twee aangekondigd, een in de voormiddag en een in de namiddag, duidelijk weten wat ze komen doen.

De weinige technische contacten die ik vroeger al met Belgacom heb gehad zijn steeds vlot en efficiënt verlopen, maar mijn recente ervaringen met de klantendienst waren alles behalve overtuigend en leken nu en dan op een lichte nachtmerrie. Soms had ik de indruk dat tegenspraak en halve info daar de scepter voeren.

Maar ja, ze hebben zoveel verschillende aanbiedingen dat ze er waarschijnlijk zelf niet altijd meer aan uit kunnen. En  ik wou kost wat kost weg bij de rovers van Telenet - in wiens commercieel beleid ik niets dan diepe minachting voor de klant zie - en moet de gevolgen nu maar dragen.

Hopelijk verloopt alles vlot en efficiënt, zoniet zou mijn slecht karakter nog eens zeer duidelijk op de voorgrond kunnen verschijnen.

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Ik wacht nog even met verdere commentaar ...

Pablo Carpintero said...

Toch even : wanneer ik zie hoe moeilijk het nog schijnt te zijn om een degelijke telefoonverbindning te krijgen vraag ik me toch af hoe (en indien) ze ooit een man op de maan gekregen hebben ?

Hihi.