Water

In het voorbije jaar is mijn waterverbruik gedaald met 9.3 % ; en voor dat gedaald verbruik betaal ik  toch nog 6 % meer.  Water kost mij nu meer dan 5 euro per m3. Ik moet echt eens opzoeken hoeveel dat een tiental jaren geleden kostte.

Ik weet dat water een kostbaar goedje is en dat we er op moeten sparen. Maar trop c'est teveel.

En ik beef wanneer ik eraan denk dat de factuur voor gas en electriciteit ook weldra in de brievenbus zal vallen ... Daarmee vergeleken zal mijn waterfactuur maar héél klein bier zijn !

We worden gevild waar we er bij staan, en het ergste is dat het allemaal gebeurt in functie van het milieu (en de winst, niet te vergeten !) en dat het milieu altijd maar verder achteruit boert !

Maar ja, al die raden van bestuur en commissies en consulenten en wat weet ik nog allemaal moeten ook betaald worden nietwaar.

No comments: