Lubéron

Ik was ingeschreven voor een reis naar de Lubéron en de Vaucluse, die afgelast werd door gebrek aan deelnemers. Ik besloot dan maar om voor de eerste keer in mijn leven, en niet echt met volle overtuiging, Nice en de Côte d'Azur met mijn bezoek te vereren. Niet echt mijn eerste keus, maar rond deze tijd van het jaar heb je nog geen overvloedige keuze aan begeleide busreizen. Het vertrek was gepland in de vroege morgen van 1 mei, en de terugkeer moet vanavond geschieden.

Wegens een mogelijk verontrustend gezondheidsalarm heb ik de reis op het laatste nippertje afgezegd maar ik heb de gewonnen tijd gebruikt om al verschillende onderzoeken te ondergaan. Het ziet er niet naar uit dat deze blog op korte termijn zal verdwijnen, maar ja, zeker ben je nooit.

En ik ben ondertussen nog maar eens  aan het ondervinden dat de organisatoren practisch alle rechten hebben terwijl de klant er maar een heeft : betalen.

Eerlijk gezegd, ik heb geen spijt over de gemiste trip.  En in het slechtste geval heeft de klant nog een tweede recht : wegblijven !

Hihi.