Kwaliteit

In mijn boulevardkrant staat een artikel over Nederland met als titel "Volk redeloos, land reddeloos, regering radeloos". 

Ik heb het niet gelezen : ik heb genoeg aan het Belgische circus. Wat in Nederland gebeurt is de laatste van mijn zorgen. Maar ik heb wel opgemerkt dat het artikel geillustreerd werd met een kanjer van een Franse vlag. Maar ja, je kan toch geen perfectie verwachten van de redactie, nietwaar ?

Ook zag ik een citaat: "Mark Rutte : een mooi-weer politicus die blijft volhouden dat het mooi weer is, zelfs als het plenst".  Wat is daar nu zo speciaal aan ? Dat proberen toch alle politiekers ?

4 comments:

Johan said...

Ervan uitgaande dat je met "mijn boulevardkrant" De Standaard bedoelt, vraag ik me af wat voor naam je dan voor Het Nieuwsblad of Het Laatste Nieuws bedenkt. Ik begrijp wel dat je DS soms een boulevardblad noemt, zeker dan de internetversie.

Pablo Carpintero said...

Je uitgangspunt is correct. En hoe ik die andere kranten noem is voor mij een weet en voor u een vraag. Ik heb namelijk geen behoefte aan processen wegens laster of zo iets.

John said...

Toch nog eens proberen: iets dat begint met rioo... ?

Pablo Carpintero said...

Waar is de a naartoe ?