Energieprijzen

"De gasprijzen voor gezinnen in België lagen tijdens de tweede helft van vorig jaar 21 procent hoger dan een jaar eerder. In Europa kenden enkel het Verenigd Koninkrijk (+27 procent) en Luxemburg (+22 procent) een nog grotere stijging. Ook de Belgische elektriciteitsprijs steeg sneller dan het Europese gemiddelde, zo blijkt vrijdag uit cijfers van het Europese statistiekenbureau Eurostat."

Daarenboven liggen de prijzen een stuk boven het Europees gemiddelde.

Lees :   http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120525_082.

Hoe noemen  jullie dat ? Ik denk stilaan aan woorden zoals "afzetterij".

Een paar dagen geleden werd mijn meterstand opgenomen. Ik beef waneer ik eraan den k dat de factuur weldra in mijn brievenbus zal vallen. Maar ja, die prijzen lijken geen prioriteit van de regering te zijn.  Er zijn wel belangrijker zaken zoals BHV.

No comments: