Bijna alarm

Ik ben daar juist uit mijn bed gesprongen omdat er zeer hard gebeld werd, om één minuut voor middernacht dan nog wel. Ik ben beneden gaan controleren of alles in orde was, maar heb verder niets gezien of gehoord. Ik ben wel verstandig genoeg geweest om de voordeur zelf niet open te doen, want ik heb geen slagbat in huis om eventuele aggressors een goeie klap tegen hun knikker te verkopen.

Werd er gebeld door een of ander zat element dat van de kermis kwam ? Of heb ik het gebel gedroomd ? Met mij is alles mogelijk ...

Sommige mensen weten niet dat de nachtrust heilig is. Zoals anderen, die spijtig genoeg deze blog niet lezen, ook niet schijnen  te weten dat je een gegeven paard niet echt te diep  in de bek mag kijken.

Er is nog veel werk nodig om van deze wereld een beschaafde plek te maken.

Het is 1uur15'. Ik zal maar weer in mijn bed kruipen zeker ?

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Een slagbat ? Een stevig stuk loden pijp kan ook goede diensten bewijzen, kost niet te veel en is gemakkelijk te vinden.