Uurregelingen

De nieuwe uurregeling van de NMBS  is klaar. We weten al lang dat het onmogelijk is om iedere reiziger tevreden te stellen (in de krant noemen ze dat iedere reiziger blij maken). Mijn contraire karakter fluistert me in dat dat  zelfs nooit een prioriteit geweest is.

Maar wat is het nut van dat soort artikels dat ons nog maar eens vertelt hoe aartsmoeilijk de puzzel is ? Wie heeft daar iets aan ?

Lees liever niet) : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=7J316L3E.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

De stiptheid van de treinen zal pas vanaf 2013 spectaculair verbeteren", zei Marc Descheemaecker, de topman van de NMBS bij de voorstelling van de nieuwe dienstregeling. Eind 2013 zal de dienstregeling bovendien helemaal omgegooid worden omdat de NMBS vanaf dan over het gros van het nieuwe treinmateriaal beschikt dat besteld werd en een paar grote infrastructuurwerken dan achter de rug zullen zijn."

Lees :
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20101022_116.

Dat wordt dan stiptheid volgens de NMBS bepalingen, en die kennen we onderhand wel al.

Veel beloven en weinig geven ...