Nogmaals kul - tuur

Onze minister van kultuur krijgt al sedert haar aantreden alle zonden van Israel over zich heeb gekieperd. Ze kan natuurlijk het supergenie Bertje niet doen vergeten.

Vandaag is het niet anders. Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=C631J5OG.

Ik geeft grif toe dat ik het behoorlijk lange artikel niet uitgelezen heb. Maar ik weet wel dat wie zoveel kritiek uit het multiculturele, politiek super correcte milieu over zich heen krijgt, toch ergens iets goed moet doen.

Ikzelf heb geen enkele behoefte aan de massa's klaplopers met artistieke pretenties, die denken dat ze recht hebben op een subsidie. Merde, j'ai déjà donné !

3 comments:

Pablo Carpintero said...

Familie van Léonard ?

Pablo Carpintero said...

En het houdt niet op :

"Een generatie kunstenaars laten verloren gaan voor een kwart miljoen euro, dat is van een ongeziene kortzichtigheid" en meer van dat moois.

Zie : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=C631J5OG&word=%22ze+gaat+ervan+uit+dat+iedereen+tegen+haar+is%22.

Echte kunstenaars die breken door, met of zonder subsidie. En de would-be tovenaars (euh kunstenaars) kunnen beter gaan werken.

Pablo Carpintero said...

En incompetent ? Misschien wel, misschien niet. Ik ken de dame niet. Maar ik ken meerdere al dan niet incompetente ministers die onze samenleving grote schade toebrengen.