Beroepsidioten

Ik verlaag mij even tot het niveau van de "boekskes".

Lees : http://www.vandaag.be/lifestyle/95100_didier-jaagt-kijkers-komen-eten-de-gordijnen-in.html.

Ja, er zijn  nog beroepsidioten en soms mogen ze zelfs nog deelnemen aan populaire TV programmas ook. Alhoewel ... het niveau van de karikatuur hier zo hoog ligt dat ik eerder aan een ingehuurde acteur zou gaan denken.

Het schabloon van het hier bedoelde programma is zo stereotiep en doorzichtig als wat, vele deelnemers kunnen nooit zo dom of zo kortzichtig zijn  als ze zich voordoen, iedere week worden een paar obligate nummertjes opgevoerd, de commentator is totaal onuitstaanbaar en toch laat ik me nu en dan nog eens vangen om er naar te kijken.

Ik bedoel natuurlijk "Komen eten". Voor het eten geef ik een welverdiende buis : een twee ; voor de gezelligheid een vier, en zonder de commentator een zes ; en voor de volksverlakkerij een welverdiende tien.

Smakelijk !

No comments: