Flaanderen bofen al

Een observatie : ik heb het hoe langer hoe moeilijker met de "politiek correcte" berichtgeving van De Standaard. Het objectief van die krant is duidelijk niet langer objectieve berichtgeving maar de actieve bevordering van het Flaamse onafhankelijkheidsstreven. Ik heb de indruk dat de laatste aarzelingen terzake met de vroegere hoofdredacteur (of wat zijn titel ook was) verdwenen zijn. En om zo veel mogelijk lezers te bereiken en bloot te stellen aan de goede boodschap worden ook de sluizen van het sensationalisme nu en dan eens opengedraaid.

Scheiding tussen feiten en duiding ? Forget it. Feiten zijn moeilijk te achterhalen en duiding kan iedereen brouwen. En dat is nog goedkoper ook.

Of spruit dat alles uit mijn ziekelijke contraire inbeelding ?

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Ik weet echt niet waarom ik die krant blijf betalen.

Anonymous said...

Zelfkastijding ?