Flaanderens slimste ?

De Standaard publiceert een interview met Geert Hoste, waarin deze heer van stand zijn licht laat schijnen over alles en nog wat, en voornamelijk over zichzelf. Hij is tenslotte een zeer vooraanstaand, uiterst succesvol BV met een unieke roeping (oei, wat een fout woord) en en zeer eigen zicht op de maatschappij.

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=6R32048E. Persoonlijk word ik ziek van politiek correct gemekker, maar gezien de volle zalen die de heer Hoste trekt sta ik blijkbaar nogal geïsoleerd met mijn mening. Overigens heb ik nog nooit langer dan 5 minuten naar een van zijn shows kunnen kijken. Maar, nogmaals, dat zal wel aan mij liggen, niet aan hem !

De heer Hoste heeft, zeer terecht ten andere, elk kontakt met de zwarte fascisten uit Antwerpen vermeden, maar gaat daaromtrent toch wel even uit de bocht. De krant stelt : "Met ... hebt u nooit een stunt opgezet, ook niet toen hij op zijn hoogtepunt stond." (Ik heb de naam van dat berucht heerschap weggelaten omdat ik geen enkele behoefte voel om hem met naam en toenaam in mijn blog te vermelden). En dan komt het antwoord van de meester : "Natuurlijk niet, dan nog liever Léonard. Intolerantie en domheid staan haaks op wat ik doe en wie ik ben."

Kijk, daar kan ik nu niet tegen zie : Léonard die overal al dan niet terecht bij betrokken wordt, alhoewel hij het natuurlijk voor een groot deel zelf gezocht heeft. Ik persoonlijk zie nog liever Léonard bezig dan Hoste.

De heer Hoste zal mij ook wel dom en intolerant vinden, maar dat is de laatste van mijn zorgen. Zo, dat weten jullie nu ook.

No comments: