Bedankt lafaard(s) !

Dinsdagavond na 2000 uur parkeerde ik mijn autotje voor mijn huis. Hij stond daar tot vanavond kort na 19 uur toen ik ergens heen moest. En wat zag ik ? De kap van mijn linkerzijspiegel (straatkant) lag op de straat samen met een mij verder onbekend kenteken. De linkerzijspiegel hing zo goed als volledig los en is niet meer bruikbaar. Op de linkervoordeur zijn nog een paar strepen te merken  - verf af. Ik weet niet wat er gebeurd is en ik weet ook niet wanneer. Ik denk eerder aan een fiets dan aan een auto (de strepen lijken zowat op de hoogte van de pedalen te zitten).

In ieder geval, mooi werk, daar niet van. En het levend bewijs dat er nog lafaards zijn in deze wereld. In de totaal onwaarschijnlijke eventualiteit dat de dader(es) mijn blog leest : dank u en ik wens u uit ganser harte dezelfde verrassing toe.

3 comments:

davy said...

hoi,
ik klap in uw straat mijn spiegel altijd in...
ik betrouw die straat niet, als de auto's langs beide zijde geparkeerd staan vind ik de straat maar smallekes!!vind het soms maar eng...
en schandelig vd dader!!
als ge verzekerd zijt is het maar een kleintje van het te zeggen...

davy said...

en dan verschiet de maatschappij dat wij allemaal het zelfde doen na ze ons zo iets lappen...

Pablo Carpintero said...

Volgens de garagist : niets fiets, wel auto.