Geloofwaardigheid

"Jean-Luc Dehaene, de voorzitter van Dexia, zet de hakken in het zand. 'Ik laat mijn salarisbeleid bij Dexia niet bepalen door externe factoren, behalve als die in wetten zijn gegoten.' "

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=MP38J6CL.

In mijn ogen heeft die man ieder laatst greintje van geloofwaardigheid verloren. Men kan er aan twijfelen of hij ooit voor bepaalde "principes" gestaan heeft of dat hij altijd een pragmatisch opportunist geweest is. Maar indien hij ooit principes verdedigd heeft - hij heeft zijn positie toch gebouwd op de christelijke syndicaten of heb ik dat verkeerd voor ? - dan heeft hij ze nu toch  finaal verloochend.

Maar mijn mening zal hem een zorg wezen : hij woont nu in een andere wereld !

1 comment:

Pablo said...

Om der wille van het smeer likt de kat de kandeleer ...