Facebook finita est

Ik heb er meer dan genoeg van. Ik gebruikte Facebook al zeer weinig. Bijna iedere keer wanneer ik ging kijken was er een of ander veranderd aan de presentatie of aan de instellingen. Ik begreep niets van de opzet en had ook geen enkele zin om dat nog te gaan uitspitten. Bovendien leek het of ik geen enkele controle had over de inhoud van mijn account. Ik werd soms overstroomd met resems boodschappen waarvan ik niet eens wist waar ze vandaan kwamen. En ik haatte die publiciteit die Facebook op mijn site zette. Ik heb mijn account nu voor de tweede of de derde keer uitgeschakeld en ben nu echt niet van plan om die ooit nog opnieuw te openen.

Liefst zou ik ieder spoor van mijzelf op Facebook radicaal verwijderen, of tenminste toch totaal ontoegankelijk maken. Maar blijkbaar wordt alles bewaard.

Privacy : what a joke ! Je kan scheiden wanneer je huwelijk je niet meer bevalt, maar Facebook kwijtraken ? Dat is iets anders !

3 comments:

Anonymous said...

Rotzooi.

Pablo Carpintero said...

Amen !!!

Pablo Carpintero said...

Facebook is not my style, verre van zelfs. It is Americanised horse manure.