Leiden

De leider kan het niet laten : 'Liefde Walen voor België gaat door de maag'.

Ik hoopte dat de man zich nu op Antwerpen zou concentreren, de Antwerpenaars hebben hem tenslotte gekozen, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd.

De "vijand" afbreken en diens tekorten belichten, dat lukt hem nog wel. Maar iets opbouwen ? Wait and see. Tot nu toe voel ik vooral hete lucht.

De man heeft  genoeg van de Walen : maar hij staat niet alleen met zijn afkeer. Ik ben de overdreven media aandacht voor  hem zelf kots- en kotsbeu, maar ik vrees dat ik steeds grotere dosissen zal opgelepeld krijgen.

In mijn ogen is heeft die man alle geloofwaardigheid verloren ; en hij had er al niet veel om mee te beginnen.

Overigens moet hij toch eens opnieuw de bijbel ter hand nemen : de parabel van het strootje en de balk, weet je wel.

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Geef mij dan maar Tobback : 'Confederalisme zou helpen tegen alles, maar niemand kan zeggen waarom'.

Zie : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130120_013.

Anon said...

Ik kan die man niet meer horen of zien ; en zijn nieuw profiel helpt echt niet.