Smerige afzetters

Ik krijg nog regelmatig boodschappen zoals deze :

Van Master Miracle Buohkem
Ghana in West-Afrika 

lieve

Sta mij toe u te informeren over mijn verlangen om in zakelijke relatie met u gaan, ik moet een betrouwbaar persoon die me zullen helpen om dit geld over te dragen. 

Mijn naam is de heer Master Miracle Buohkem de enige Zoon van de heer en mevrouw Organiru Buohkem ik ben 20 jaar oud Mijn vader was een zeer rijke Gold Merchant in Monrovia de Gold hoofdstad van de Republiek Liberia alle in West-Afrika. 

Voor de dood van mijn vader op 14 september 2011 Mijn vader vertelde me dat hij gestorte bedrag (USD $ 8,7 miljoen acht miljoen zevenhonderd duizend dollar) in een bank hier in Accra Ghana ik wil dat je me helpt om het geld over te dragen aan uw account.

Hij maakte me begrijpen dat het was vanwege deze geld dat hij werd vergiftigd door zijn zakenpartners tijdens een zakenreis met hen en hij droeg mij op zoek naar een buitenlandse partner die mij zal helpen dragen dit geld uit deze Land Ghana en investeren het voor mij, omdat mijn moeder overleed toen ik 6 jaar en mijn vader nam mij zo bijzonder als zijn enige kind. mijn doel van contact met u wordt voor u om mij dit geld overbrengen naar uw land te helpen voordat deze mensen die doden van mijn vader zal ik ook doden. 

Ik ben nu verstopt in een lokale plek hier en ik zal je compenseren met 20% van dit geld als je me helpen om het geld over te dragen aan uw account Ik hoop dat je niet het vertrouwen dat ik op jou te verraden, want dit geld is mijn enige hoop in dit leven en je zult ook mij helpen om over te komen naar uw land om mijn opleiding voort te zetten terwijl u mijn eigen deel van het geld te investeren voor mij.

Ik Kan u Verzekeren er Configuratie op Risico is betrokken Geld is a erfenis van Mijn overleden vader

 Ik wacht van u te horen

Miracle Buohkem
 
Indien deze rotzooi geen afzetterij was, dan was ik intussen al multimiljonair ! Ik vind het alleen spijtig dat dit soort avontuniers/afzetters zelf niet vergiftigd worden door hun zakenpartners.

No comments: