Onvoorstelbaar

"De Fyra is een overbodige en klantonvriendelijke trein".  Een echte ramp.

De gebruiksvoorwaarden van de Fyra zijn niet afgestemd op de gebruikers van de treinverbinding Amsterdam – Brussel. Verplichte reservering, dure kaartjes en een gebrek aan abonnementsformules: hoe dom en wereldvreemd kunnen spoorwegdirecties zijn.

In alle andere sectoren, behalve  misschien bij banken, waren al lang koppen gerold van de verantwoordelijke directie. Maar dat is het probleem : bij de spoorwegen is blijkbaar niemand verantwoordelijk ! Nooit en voor niks !

1 comment:

Pablo Carpintero said...

De problemen die de Fyra-treinen kennen, zijn hallucinant. Dat verklaarde NMBS-topman Marc Descheemaecker in het één-programma De Zevende Dag. Descheemaecker maakt zich echter sterk dat het geld dat de NMBS in de treinen investeerde, gerecupereerd kan worden.

Zie : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130120_011.

Hij stond erbij en hij keek er naar. Hallucinant ? Ge moet maar durven !!!