Jobs

Jobs bedreigd by Ballets C de la B. (Wie ? wat ? waar ?)

Lees : http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=550086850153535260.

Er is een probleem met een preadvies, en de zakelijke leider spreekt van een "pure kaakslag".

Ge moet maar durven ...

Naar het schijnt is het gezelschap internationaal bekend, maar riskeren ze centen te kort te komen. Mijn voorstel : laat ze hun eigen conclusies trekken, maar ik zie niet in waarom ik zou betalen : ballet is geen kernactiviteit van de overheid (hoewel ... wanneer ik de kronkels van vele politici ziet zou ik gaan twijfelen).

Jobs bedreigd ? So what ?

2 comments:

Anonymous said...

Dat schijnt zelfs een Gentse groep te zijn.

Pablo Carpintero said...

En het is niet de enige :

"Door een negatief subsidieadvies dreigt het filmfestival van Gent 600.000 euro mis te lopen. Daardoor zouden de prestigieuze World Soundtrack Awards naar het buitenland verhuizen."

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=LD3O10HV.

Moeten ze vertrekken ? Voor mij niet gelaten. Zeshonderdduizend euro is niet niets.

En de overheid blijft maar Sinterklaasje spelen. Wij zullen wel betalen.