Titels

Enkele willekeurig gekozen  titels op de website van De Standaard van vandaag :

Vande Lanotte: 'Reynders had beter gezwegen' : dat zal niet de eerste noch de laatste keer zijn dat die man beter zijn "klep" zou gehouden hebben ;

Dehaene is het beu bij Dexia : ik ben de loodgieter beu, en ik ben waarschijnlijk niet de enige ;

Nederland is jaloers op Kris Peeters  : wat mij betreft mogen ze hem hebben ;

Verhofstadt duwt Open VLD-lijst in Gent : houdt het dan nooit op ?

Paus bekritiseert Amerikaans embargo tegen Cuba : alhoewel hij daar niets mee te maken heeft en hij best eerst de problemen in zijn eigen poppenkast zou aanpakken, schrijf ik toch : beter laat dan nooit !

Rozen compenseren hoge brandstofprijzen : we kunnen  altijd proberen om rozen op te stoken zeker ?

OK, ik weet dat het platvloers en goedkoop is. Mag dat ook eens ?

No comments: