Er komt geen mathematische formule aan te pas: de redactie van Barron's baseert zich op de meningen van beleggers, analisten en bedrijfsleiders. ...

Brito wordt door Barron's geprezen omdat hij geen medelijden heeft met ondoeltreffend beleid bij ABInBev, en omdat hij de winstgevendheid van Anheuser Busch sinds de overname al met 10 procentpunt heeft verbeterd. 'Brito haat extraatjes als auto's en chauffeurs, en geeft de voorkeur aan de trein. Dat is slim: 's werelds bierdrinkers zouden niet graag willen dat hun zuurverdiende centen verspild worden aan champagne op de achterbank.' Over de omstreden opties die Brito in 2014 uitzicht geven op een extraatje van meer dan honderd miljoen euro, rept het blad niet." (Mijn cursiefjes).

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=K33NU8AH.

Barron's is Barron's, maar van dit soort  commentaar over de in de kerk van de vrije markt en hebzucht heilig verklaarde Brito word ik kotsmisselijk.