Luc

Ik hoor dat meneer Luc Appermont na 22 jaar weer gaat opduiken bij de VRT.

Dat resulteert in gemonkel en zachte spot, genre :

"Over Luc Appermont valt weinig verkeerds te zeggen, behalve dan dat er weinig verkeerds over valt te zeggen. Appermont is het tv-equivalent van de Vlaamse charmezanger: vriendelijk, braaf, nooit spraakmakend, en daardoor waanzinnig populair bij dames met een blauwe schijn in hun permanent. Zijn tactiek heeft er altijd in bestaan niemand voor het hoofd te stoten, zodat iedereen hem graag ziet (behalve de meerwaardezoeker)." enz ...

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=IB3O1R5F.

Ik  zou niet graag het verwijt krijgen dat ik een politiek correcte meerwaardezoeker zou zijn, maar ik heb dat perfect afgelikte en afgeborstelde fenomeen nooit kunnen uitstaan. Ik vermoed dat hij een naaste verwant van Eddy Wally is. Hij doet mijn tenen krullen ; en hij is waarschijnlijk een van de redenen waarom ik een onverbeterlijke zapper geworden ben.

Ik  meen dat deze man ons echt niets meer te bieden heeft, en hoop dat hij snel met pensioen gaat.

No comments: