Kaarsjes


Laat deze kaarsjes rondgaan voor de slachtoffers en de familieleden
van de busramp in Zwitserland.

Dit ontving ik vandaag en stuur ik met veel liefde door.
Mogen diegene die door dit immense verdriet getroffen worden,
de moed vinden om dit te verwerken, elkaar te troosten en ...
Toch wil ik hier graag aan toevoegen....
....
Laat ons hiervan leren, hoe belangrijk het is, lief te zijn voor elkaar tijdens ons leven.
Iedere dag kan de laatste zijn, een mens of iets dat nooit meer terugkomt.
Waarom wachten mensen (te vaak) op catastrofes om aan/en om elkaar te geven.
Iedere dag opnieuw krijgen we daar de kans toe,
maar zijn we zo druk bezig met ons zelf dat we het vaak vergeten.

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Per hoge uitzondering neem ik deze kettingbrief op in mijn blog. Dank aan Georges en Carine.

Anonymous said...

zeer mooi!!
op facebook staan ook nog mooie (aangrijpende) gedichtjes ivm het drama.